Business News and more

The daily Post

Read Our Blog

Νέα διάκριση για το Πλαίσιο

Tιμητική διάκριση απέσπασε για 5η συνεχόμενη χρονιά το Πλαίσιο, στα βραβεία «Diamonds of The Greek Economy 2017». Ανάμεσα σε περισσότερες από 300 εταιρείες και παρά το ρευστό οικονομικό περιβάλλον, το Πλαίσιο κατάφερε να ανακηρυχθεί ξανά μία από τις πιο δυναμικές και υγιέστερα αναπτυσσόμενες ελληνικές επιχειρήσεις. Την εκδήλωση διοργάνωσε ο εκδοτικός οργανισμός New Times Publishing, την Τρίτη 4 Ιουλίου στο ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετανία», υπό την αιγίδα του Χρηματιστηρίου Αθηνών και του ΕΟΤ. Το παρών έδωσαν περίπου 500 εκπρόσωποι επιχειρηματικών ομίλων της χώρας, ενώ εκπρόσωποι της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης, αλλά και πρόεδροι επιμελητηρίων, δεν παρέλειψαν να κάνουν παρεμβάσεις. Το βραβείο για το Πλαίσιο παρέλαβε ο Κώστας Γεράρδος, Αντιπρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της εταιρείας.

(πηγή: marketingweek.gr)

Nespresso: Πώς μία κάψουλα έγινε ποδήλατο

Η προσφορά μίας κούπας καφέ με θετικό «αποτύπωμα» στην κοινωνία και το περιβάλλον αποτελεί δέσμευση της Nespresso και αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων που περιλαμβάνει την προμήθεια και καλλιέργεια του καφέ έως την ανακύκλωση των καψουλών Nespresso, στόχος της εταιρείας είναι έως το 2020 κάθε κούπα καφέ Nespresso να είναι μία «θετική» κούπα.

Βασικός πυλώνας του προγράμματος είναι η ανακύκλωση καψουλών Nespresso. Στο πρόγραμμα ήδη συμμετέχουν 39 χώρες, ενώ η εταιρεία έχει θέσει ως στόχο να επεκτείνει την δυνατότητα για τη συλλογή χρησιμοποιημένων καψουλών αλουμινίου στο 100% σε κάθε χώρα όπου δραστηριοποιείται, αυξάνοντας επιπλέον την ανακύκλωση στις περιοχές αυτές.

Το αλουμίνιο ως βασικό υλικό της κάψουλας, έχει επιλεγεί, καθώς εγγυάται τη φρεσκάδα των αρωμάτων και των πλούσιων γεύσεων των Εκλεκτών Ποικιλιών της Nespresso. Ακόμα, σφραγίζει προσεκτικά τον καφέ και τον προστατεύει από τα στοιχεία του εξωτερικού περιβάλλοντος που θα μπορούσαν να τον αλλοιώσουν. Συγχρόνως, το αλουμίνιο μπορεί να ανακυκλώνεται συνεχώς, χωρίς να χάνει την ποιότητά και τις ιδιότητες του.

Στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας για την ανακύκλωση, έχουν τοποθετηθεί μονάδες συλλογής (ειδικοί κάδοι) στις Nespresso Boutiques και σε συνεργαζόμενα καταστήματα διανομής της εταιρίας Κωτσόβολος, όπου οι καταναλωτές μπορούν να επιστρέφουν τις χρησιμοποιημένες κάψουλές τους. Συγκεκριμένα, οι ειδικοί κάδοι βρίσκονται πλέον σε 18 σημεία σε όλη την Ελλάδα, αριθμός που έχει υπερτριπλασιαστεί συγκριτικά με το 2016.

Οι προς ανακύκλωση κάψουλες όταν συγκεντρωθούν, μεταφέρονται στο Κέντρο Ανακύκλωσης Αλουμινίου (ΚΑΝΑΛ). Εκεί, η ειδικά σχεδιασμένη μηχανή ανακύκλωσης καψουλών, διαχωρίζει τον καφέ από το αλουμίνιο, το οποίο στη συνέχεια ανακυκλώνεται με τεχνολογία φιλική προς το περιβάλλον από την ΕΛΒΑΛ για την παραγωγή νέων προϊόντων αλουμινίου.

Η Nespresso, θέλοντας να επισημάνει το αέναο ταξίδι της κάψουλας αλλά και να κινητροδοτήσει μέλη του Nespresso Club να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα ανακύκλωσης, διοργάνωσε ένα διαγωνισμό, όπου ένας τυχερός κέρδισε ένα συλλεκτικό ποδήλατο από ανακυκλωμένο αλουμίνιο, το Nespresso Recycle.

Το ποδήλατο κατασκευάστηκε από την ελληνική start-up εταιρεία, Velo-Lab, η οποία έχει διακριθεί για την καινοτομία και το design των μοντέλων της παγκοσμίως.

Για τη δημιουργία του σχεδίου στο σκελετό του ποδηλάτου, ένωσαν τις δυνάμεις τους οι εργαζόμενοι της Nespresso και ο εικαστικός, Φίλιππος Θεοδωρίδης. Μέσα από συζητήσεις με τους εργαζόμενους της Nespresso πάνω στις αξίες του brand, ο καλλιτέχνης απεικόνισε το αέναο ταξίδι της κάψουλας, δημιουργώντας ένα μοναδικό έργο τέχνης.

Στο πλαίσιο της ενέργειας, δημιουργήθηκαν δύο ακόμα ποδήλατα, Nespresso Re-cycle, τα οποία θα βρίσκονται στη διάθεση του κοινού στη Nespresso Boutique στην Κηφισιά (Λεβίδου 11), με σκοπό να συνοδεύσουν τις βόλτες των μελών της στην περιοχή και να τους εμπνέουν πάντα για το καλύτερο.

(πηγή: advertising.gr)

Η διαφήμιση σε ρόλο survivor

Ένα πραγματικό χρυσωρυχείο αποδείχθηκε το Survivor για τον ΣΚΑΪ, ο οποίος έκανε την πραγματική διαφορά στο τηλεοπτικό πρόγραμμα της σεζόν, προσφέροντας ζωντανό, ακριβό και φρέσκο τηλεοπτικό προϊόν, σε ένα σκηνικό επαναλήψεων και άλλων λιγότερο δυνατών formats. Εισάγοντας καινά δαιμόνια και προχωρώντας την υπόθεση product placement έτη φωτός μπροστά, ο ΣΚΑΪ, μαζί με την τουρκική εταιρεία παραγωγής, επένδυσε σε ένα ανταποδοτικό τηλεοπτικό πρόγραμμα, το οποίο συγκέντρωσε ένθερμους υποστηρικτές και θερμόαιμους ορκισμένους εχθρούς, που όμως και αυτοί έριξαν νερό στο μύλο της φήμης του τηλεπαιχνιδιού.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Όταν ο Τούρκος επιχειρηματίας και καναλάρχης Ατζούν Ιλιτζαλί έστειλε προσφορές για το «Survivor» σε όλα τα κανάλια, κανένα τότε -πλην του ΣΚΑΪ- δεν μπορούσε να διαγνώσει το κέρδος που θα αποκόμιζε από μια τέτοια ιστορία σε επίπεδο διαφημιστικής απορρόφησης. Έτσι, θεωρείται στην αγορά ένα μικρό θαύμα το γεγονός ότι αυτή η φαινομενικά ασύμφορη συμφωνία ισοφάρισε και μάλιστα αποκόμισε και κέρδος για το κανάλι, από τους δεκάδες διαφημιζόμενους που ήθελαν να αντλήσουν μέρος της αναγνωρισιμότητας του reality.

Από την Peugeot, που πρόσφερε το δημοφιλές τζιπ της, και τα προϊόντα Βενέτης, που βάφτισαν το χορταστικό τους τσουρέκι με το όνομα του Survivor, έως και μεγάλους παίκτες της αγοράς όπως η Wind, η P&G, το Head and Soulder, το παγωτό Nirvana, η Merenda, τα αλλαντικά Νίκας, βιταμίνες και αντι-κουνουπικά, όλοι ήθελαν να μπουν στο κάδρο του διάσημου παιχνιδιού και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους με έναν άμεσο, ευθύ και ανταποδοτικό τρόπο.

Όπως είναι γνωστό, ο ΣΚΑΪ αγόρασε τα δικαιώματα του «Survivor» από τον Ιλιτζαλί -ο οποίος έχει την ευθύνη παραγωγής- αντί 10 εκατομμυρίων ευρώ. Ο ίδιος έχει στήσει μια ολόκληρη βιομηχανία παραγωγής του ελληνικού (και του τουρκικού «Survivor», που γυρίζεται και προβάλλεται παράλληλα) στον Άγιο Δομήνικο, απασχολώντας περίπου 420 άτομα, εκ των οποίων οι 100 είναι Έλληνες, για τις ανάγκες των γυρισμάτων και του μοντάζ του ελληνικού προγράμματος. Υπολογίζεται ότι κάθε επεισόδιο τριών ωρών που προβάλλεται στην Ελλάδα Κυριακή με Πέμπτη, κοστίζει 150.000 ευρώ. Εβδομαδιαίο κόστος, δηλαδή, 750.000 ευρώ, όπερ σημαίνει ότι κάθε διαφημιστικό δευτερόλεπτο προβολής του παιχνιδιού κοστίζει 18 ευρώ. Στα έξοδα παραγωγής θα πρέπει να συμπεριληφθούν και οι ρήτρες πρόσθετης αμοιβής (περίπου 500.000 ευρώ η καθεμιά) των συμβολαίων, στην περίπτωση που η τηλεθέαση ξεπεράσει το 25% και το 50% – ποσοστά που έχουν ήδη ξεπεραστεί κατά πολύ.

Είναι, λοιπόν, προφανές ότι για να έχει αποβεί κερδοφόρο το τηλεοπτικό εγχείρημα του ΣΚΑΪ, τα διαφημιστικά έσοδα να έχουν φτάσουν σε ύψη – ρεκόρ. Όμως τα διαφημιστικά έσοδα του σταθμού, από την κλασική διαφήμιση, δεν μπόρεσαν να αντληθούν από τις τρεις ή τέσσερις διαφημιστικές ζώνες των 12 λεπτών που παρεμβάλλονται καθημερινά στα επεισόδια του «Survivor».

Έτσι βρέθηκε ο τρόπος της τοποθέτησης προϊόντος, για να μπορεί το κανάλι σήμερα να εμφανίζει κέρδη. Όταν ξεκίνησε το παιχνίδι, ο διαφημιζόμενος αγόραζε τον διαφημιστικό χρόνο προς 90 ευρώ το μέσο δευτερόλεπτο. Το μάξιμουμ των εσόδων, λοιπόν, που μπορούσε να επιτευχθεί ημερησίως ήταν 260.000 ευρώ.

Είναι γνωστό ότι τον πρώτο μήνα προβολής του, το «Survivor» δεν έβγαζε καν τα έξοδά του… Ωστόσο, από τα μέσα Μαρτίου, το ενδιαφέρον των διαφημιστών αυξήθηκε και το τιμολόγιο… εκτοξεύθηκε, αγγίζοντας τα 120 ευρώ το δευτερόλεπτο. Με τα σημερινά δεδομένα, ο τζίρος του κάθε επεισοδίου υπολογίζεται περίπου στις 350.000 ευρώ, χωρίς σε αυτόν να προσμετρώνται τα κέρδη από τις χορηγίες από την τοποθέτηση προϊόντος. Τιμές ιλιγγιώδεις για την αγορά και την Ελλάδα της ύφεσης. Και ο ίλιγγος αυτός θα συνεχιστεί κατά τα φαινόμενα.

 

(πηγή: advertising.gr / Από τις Επισημάνσεις του Adbusiness…)

Cocktail party στην PEUGEOT Λαμπρούλης Α.Ε.Ε.

Πραγματοποιήθηκε επιτυχώς και με τις καλύτερες εντυπώσεις το Cocktail Party που διοργάνωσε τη Δευτέρα 19/6 η εταιρία Λαμπρούλης Α.Ε.Ε. στις εγκαταστάσεις της έκθεσης Peugeot (τέρμα Σωκράτους με παλαιά εθνική οδό Λάρισας-Θεσσαλονίκης).
 

Η εκδήλωση εντάσσεται σε κύκλο ενεργειών της Peugeot Λαμπρούλης, με αφορμή το επταήμερο μεγάλης παρουσίασης όλων των νέων μοντέλων αυτοκινήτων, στο πλαίσιο του «Peugeot Champions Tour» με έντονο ενδιαφέρον και πολλά test drive σε sport, πολυτελή, πόλης κι επαγγελματικά νέα σχέδια της Peugeot.

Ξεχώρισε η παρουσία πολλών επιλογών σε χρώματα, κυβισμό, εξοπλισμό κ.α. του αυτοκινήτου της χρονιάς suv 3008 που κέρδισε τη μεγαλύτερη προσοχή από τους παρευρισκόμενους δικαιώνοντας τη διεθνή του βράβευση.

 
Την έκθεση Peugeot Λαμπρούλης στη Λάρισα (τηλ. 2410 230 500) επισκέφθηκαν τουλάχιστον 500 εκ των καλεσμένων της όμορφης βραδιάς της Δευτέρας, είδαν από κοντά κι ενημερώθηκαν για τα νέα μοντέλα, απόλαυσαν τα παρεχόμενα ποτά, κρασιά κι εδέσματα υπό τη μουσική επένδυση γνωστού dj και σε εξαίρετο κλίμα συμμετείχαν σε πολλές συζητήσεις και διασκέδασαν μέχρι αργά τη νύχτα. 
 
Ευχαριστίες και σύντομες ομιλίες είχαν από μικροφώνου στελέχη του ομίλου της εισαγωγικής εταιρίας της Peugeot στην Ελλάδα και ο κ. Κώστας Λαμπρούλης. Παρόντα όλα επίσης τα μέλη της οικογένειας Γιάννης, Δημήτρης, Ερατώ και Αντωνία Λαμπρούλη όπως και πλήθος συνεργατών και εργαζομένων της εταιρίας.
 
Από το πάρτυ της Peugeot δεν έλειψαν οι επίσημοι καλεσμένοι, σημαντικές προσωπικότητες της Λάρισας σε όλους τους τομείς της κοινωνίας και της επιχειρηματικότητας, αλλά και οι συνεχείς εκπλήξεις με χορευτικά από τις ομάδες και τα ζευγάρια της σχολής χορού Dans.ER των Richard Szilagyi και Έφης Γιανναράκη, η ζωντανή εκτέλεση τραγουδιών musical και pop από την Έλλη Νταϊλιάνη και τα κορίτσια της Peugeot στην υποδοχή με καλωσόρισμα και ένα σχετικό ερωτηματολόγιο. Τα κοστούμια του προσωπικού επιμελήθηκαν τα καταστήματα ανδρικής ένδυσης «Cavallo Italian Style» και την οργάνωση μαζί με την επικοινωνία είχε η A.n.d. Communication (andcom.gr).
 
Μάθετε περισσότερα για το «Peugeot Champions Tour» στις σελίδες του facebook και στην επίσημη ιστοσελίδα www.peugeot.gr 
 
  (Φωτογραφικά στιμγιότυπα από το Cocktail party στην PEUGEOT Λαμπρούλης – πηγή: larissanet.gr)

lamproulis (2)

lamproulis (13) lamproulis (14) lamproulis (27) lamproulis (10) lamproulis (9) lamproulis (21) lamproulis (20) lamproulis (18) lamproulis (19) lamproulis (26) lamproulis (23) lamproulis (22) lamproulis (4) lamproulis (12) lamproulis (7) lamproulis (5) lamproulis (6)

lamproulis (8)

 

Info:

PEUGEOT ΛΑΜΠΡΟΥΛΗΣ Α.Ε.Ε.

Τέρμα Σωκράτους & 3ο χλμ. ΠΕΟ Λάρισας – Θεσσαλονίκης

Τηλ. 2410 230 500, Λάρισα

«Disrupt Greece» στις 29 Ιουνίου

Στις 29 Ιουνίου στον πολυχώρο «Προορισμός Παπαστράτος», συναντιούνται οι πιο ανατρεπτικές ιδέες. Θα μιλήσουμε για τη νεοφυή επιχειρηματικότητα, τις τεχνολογίες που κάνουν «disrupt» στην καθημερινότητά μας, τις προκλήσεις τού αύριο και τα νέα εργαλεία που δημιουργούν τις προϋποθέσεις ανάπτυξης για τη νέα γενιά που τολμά, καινοτομεί και θα παρουσιάσει live τις επιχειρηματικές της λύσεις!

AdTech Ad

Tο ολοήμερο Live Event του Disrupt Greece περιλαμβάνει μια σειρά από discussion panels και συνεντεύξεις one-to-one με προσωπικότητες από τον επιχειρηματικό, θεσμικό και επενδυτικό χώρο σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Fintech, agribusiness, τουρισμός, νέα χρηματοδοτικά εργαλεία για startups και Mικρομεσαίες επιχειρήσεις, true stories από εκπροσώπους του ελληνικού οικοσυσήματος νεοφυούς επιχειρηματικότητας, είναι μερικά από τα θέματα που θα συζητηθούν.

Keynote speakers θα είναι ο Χρήστος Τσόλκας, Vice President Sales Strategy της Philip Morris International, ο Jeff Hoffman, επενδυτής και συνιδρυτής μεταξύ άλλων, των booking.com και priceline.com καθώς και ο Έλληνας επενδυτής του snapchat Νίκος Μπονάτσος, Managing Director του General Catalyst.

Σημαντικοί εκπρόσωποι του επιχειρείν και της ελληνικής οικονομίας θα δώσουν το παρόν. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Παπαστράτος Χρήστος Χαρπαντίδης, ο πρόεδρος και CEO της Chipita Σπύρος Θεοδωρόπουλος, ο πρόεδρος της ΕΕΝΕ και CEO του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, Δρ. Βασίλης Αποστολόπουλος, o Χάρης Λαμπρόπουλος του ΕΒΕΑ είναι μόνο μερικοί από αυτούς που θα συμμετέχουν στο μεγάλο event.

Παράλληλα οι ομάδες – φιναλίστ του διαγωνισμού που συγκέντρωσαν την υψηλότερη βαθμολογία μετά την αξιολόγηση από την κριτική επιτροπή, θα παρουσιάσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες ζωντανά σε ένα δυναμικό κοινό, διεκδικώντας πρόσβαση σε υπηρεσίες συνολικής αξίας 100.000 ευρώ.

Σε ένα διαγωνιστικό κομμάτι με δυνατές «μάχες», θα προσπαθήσουν να πείσουν για τη βιωσιμότητα και τη χρησιμότητα της επιχειρηματικής τους ιδέας. Επιπλέον, θα διεκδικήσουν έξτρα παροχές από εξειδικευμένους συμβούλους, όπως η RSM, η οποία ως exclusive knowledge partner θα τους παρέχει συμβουλές που έχουν να κάνουν με λογιστικά, χρηματοοικονομικά και επιχειρηματικά ζητήματα.

Tον μεγάλο διαγωνισμό καινοτομίας στηρίζουν ακόμα η Τράπεζα Πειραιώς και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, θεσμικοί φορείς όπως το Enterprise Greece, ο ΣΕΒ, το ΕΒΕΑ, η ΕΕΝΕ, η Ελληνική Ένωση Νεοφυών Επιχειρήσεων, η ΕΣΥΝΕ, ενώ η RSM συμμετέχει ως exclusive knowledge partner.

Ακόμη η εταιρεία Prisma αλλά και ως community partners το Foundation, Bluegrowth, Aephoria, iqbility και Ακαδημία Επιχειρηματικότητας.

Στις 29 Ιουνίου, από τις 10.00 το πρωί στον πολυχώρο «Προορισμός Παπαστράτος (Γραβιάς 25 – Πειραιάς).

(πηγή: news247.gr)

Χρυσό & Ασημένιο για Lacta στις Κάννες

Δύο λιοντάρια, Χρυσό και Ασημένιο, απέσπασε η LACTA στο φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.

Συγκεκριμένα, η OgilvyOne Athens και η Foss Productions μαζί με την Bold Ogilvy & Mather κέρδισαν Gold Lion στην κατηγορία «Online: Fiction Series» των Entertainment  Lions για την καμπάνια «Από την αρχή» της Lacta, καθώς και Silver Lion στην κατηγορία «TV & VOD: Fiction 15 Min or over». Σημαντικό είναι επίσης να αναφερθεί ότι η εν λόγω καμπάνια ήταν και ένα από τα τρία έργα που οι κριτές εξέτασαν για το Grand Prix των Entertainment Lions, σύμφωνα με δημοσίευμα του Adweek: «Η ελληνική καμπάνια είναι μία πανέμορφη ιστορία, με ένα πολύ βαθύ brand integration», ανέφερε μέλος της κριτικής επιτροπής.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η OgilvyOne και η Lacta είχαν γυρίσει με λιοντάρι και πέρυσι από τις Κάννες, έχοντας αποσπάσει Silver Lion στην κατηγορία TV & Broadcast: Fiction 15 minutes or over» των Entertainment Lions για την καμπάνια «Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο», ενώ και το 2013 η OgilvyOne και η Lacta είχαν βραβευθεί με δύο silver και ένα bronze lion. Τα Entertainment Lions αναγνωρίζουν τη δημιουργικότητα που μετατρέπει το περιεχόμενο σε κουλτούρα και συνδέεται με τους καταναλωτές με νέους τρόπους.

(πηγή: marketingweek.gr)

Η Heineken παρουσίασε την πρωτοβουλία Growth Makers

Τη νέα πρωτοβουλία της Heineken, Growth Makers, παρουσίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Ζωούλλης Μηνά, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 13 Ιουνίου στο Orange Grove, παρουσία νέων επιχειρηματιών, δημοσιογράφων και εκπροσώπων φορέων της αγοράς.

Η νέα πλατφόρμα Growth Makers περιλαμβάνει δυο πυλώνες: τις βραδιές συζήτησης, δικτύωσης και ανταλλαγής γνώσης που απευθύνονται στην ευρύτερη επιχειρηματική και δημιουργική κοινότητα και θα διοργανώνονται σε τακτικά διαστήματα (Growth Makers Nights), αλλά και έναν διαγωνισμό που θα ανακαλύψει, θα αναδείξει και θα επιβραβεύσει 5 νέα startups στον αγρο-διατροφικό και τον τουριστικό τομέα (Growth Makers Teams).

Σχετικά με τον διαγωνισμό, η ανοιχτή πρόσκληση θα ισχύει μέχρι τις 20 Ιουλίου, και οι υποψήφιες startups θα κριθούν από μία επιτροπή με εκπροσώπους της εταιρείας, της αγοράς αλλά και της Πανεπιστημιακής Κοινότητας. Τα startups που θα επιλεγούν θα φιλοξενηθούν στο Orange Grove για έξι μήνες, θα επωφεληθούν από ολοκληρωμένο πρόγραμμα επιχειρηματικής υποστήριξης και θα λάβουν συνολικά 10.000 ευρώ ως χρηματικό βραβείο.

(πηγή: marketingweek.gr)

Οι νικητές του Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας

Την Παρασκευή 9 Ιουνίου, πραγματοποιήθηκε η Τελετή Απονομής του 5ου Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας (ΕΒΕ) για τις ελληνικές νεοφυείς και πρώιμου σταδίου επιχειρήσεις, στην αίθουσα Αντιγόνη του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» στην Αθήνα.

Οι νικητές του 2017 είναι μια ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα προγραμματισμού, μια έξυπνη λύση στον τομέα συσκευασίας τροφίμων, ένα παραδοσιακό ελληνικό αναψυκτικό ευεξίας, μια ηλεκτρονική πλατφόρμα εκπαίδευσης και αναζήτησης εργασίας, καθώς και μια εφαρμογή που βασίζεται σε κουίζ, η οποία βοηθά τους μαθητές να εξασκήσουν τις γνώσεις τους και να προετοιμαστούν για τις εξετάσεις. Οι φετινές νικήτριες ομάδες θα μοιραστούν το χρηματικό ποσό του 1.250.000 ευρώ.

Επίσης, θα ανατεθεί σε κάθε ομάδα ένας έμπειρος μέντορας, ενώ θα λάβουν και ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών επιχειρηματικής υποστήριξης μέσα από το δίκτυο συνεργατών του ΕΒΕ. Επιπλέον, η ομάδα του ΕΒΕ θα παρέχει συνεχή καθοδήγηση στους νικητές κατά την υλοποίηση των επιχειρηματικών τους σχεδίων. Οι νικήτριες ομάδες είναι οι Allcancode, Fresh Strips, Kindred Honey Soda, Quizdom (photo) και Tech Talent.

(πηγή: marketingweek.gr)

YouTube: Η λίστα με τις κορυφαίες διαφημίσεις βίντεο

Λίγες ημέρες πριν την έναρξη του φεστιβάλ Διαφήμισης Lions 2017 στις Κάννες, το YouTube δημοσίευσε την ειδική έκδοση Cannes YouTube Ads Leaderboard για να αναδείξει το δημοφιλέστερο διαφημιστικό βίντεο παγκοσμίως ένα χρόνο μετά από το προηγούμενο φεστιβάλ.

Αυτές οι διαφημίσεις κατάφεραν να συγκεντρώσουν στο σύνολό τους 11.8 εκατομμύρια ώρες προβολής! Τι τις έκαναν, όμως, ξεχωριστές; Πώς κέρδισαν το ενδιαφέρον των χρηστών του YouTube; Τι πρέπει να ξέρετε για αυτές τις κορυφαίες δημιουργίες;

  • Συγκινητικά μηνύματα: Αυτές οι διαφημίσεις παίζουν με τις ευαίσθητες “χορδές” τις καρδιάς μας, με τις Knorr, Hyundai και Budweiser να ηγούνται.
  • Η λάμψη των αστεριών: Πολλές από τις φετινές διαφημίσεις προβάλλουν την αναγνωρισιμότητα και την επιρροή που έχουν αστέρες όπως ο John Cena για το Cricket Wireless, η Jennifer Hudson και πολλοί ακόμα καλλιτέχνες για την Shell, ο Ronaldo και άλλοι σούπερ σταρ για την Nike, η Melissa McCarthy για την Kia.
  • Το μυστικό της επιτυχίας: Τρείς από τους νικητές του φετινού πίνακα διακρίθηκαν και το 2016, με συνεχιζόμενη την ψηφιακή επιτυχία της Hyundai, της Samsung και του video game Clash of Clans.
  • Νέα πρόσωπα: Ένας αυξανόμενος αριθμός brands ξεκίνησε να δημιουργεί ελκυστικά, συναρπαστικά ψηφιακά βίντεο. Νέα είσοδο αποτελούν οι Knorr, Shell, Purple, Cricket Wireless, Budweiser και Kia.
  • Αξιοποιώντας το Μεγάλο Παιχνίδι: Τρία σποτ που παίζονται στο Super Bowl από τις Hyundai, Kia και Budweiser, καταδεικνύουν πώς το YouTube μπορεί να βοηθήσει τις μάρκες να αξιοποιήσουν τον ενθουσιασμό πριν, κατά την διάρκεια και μετά το Super Bowl.

 

Η λίστα με τις κορυφαίες διαφημίσεις  βίντεο:

1.  Nike Football Presents: The Switch ft. Cristiano Ronaldo, Harry Kane, Anthony Martial & More

Creative Agency: Wieden+Kennedy

Media Agency: Mindshare, Wieden+Kennedy

2.  Knorr #LoveAtFirstTaste

Creative Agency: MullenLowe

Media Agency:  PHD

3. Clash of Clans: Hog Rider 360

Creative Agency:  Barton F Graf

Media Agency:  In House

4.  Best Day Of My Life | Shell #makethefuture

Creative Agency: Possible

Media Agency: MediaCom

5.  How to Use a Raw Egg to Determine if Your Mattress is Awful – #PURPLE

Creative Agency:

Media Agency:

6.  Samsung: This is a phone.

Creative Agency:  Leo Burnett

Media Agency:  Starcom Worldwide

7.  The Unexpected John Cena Prank | Hidden Camera

Creative Agency: Shareability

Media Agency: MEC

8.   Budweiser 2017 Super Bowl Commercial | “Born The Hard Way”

Creative Agency:  Anomaly

Media Agency:  Mediacom

9. A Better Super Bowl | NFL Hyundai Super Bowl LI

Creative Agency:  Innocean USA

Media Agency:  Canvas Worldwide

10.  2017 Kia Niro | “Hero’s Journey” Starring Melissa McCarthy

Creative Agency:  David&Goliath

Media Agency:  Canvas Worldwide

 

(πηγή: advertising.gr)

Διάκριση του νερού Θεόνη στα Monde Selection 2017

Σε συνέχεια του Χρυσού Βραβείου Ποιότητας στον ίδιο διαγωνισμό, το νερό Θεόνη απέσπασε και τον τιμητικό τίτλο International High Quality Trophy, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Μάλτα στις 29 Μαΐου. Το International High Quality Trophy 2017 είναι η 12η σε σειρά διεθνής διάκριση του νερού Θεόνη και αποτελεί επιβράβευση για την κατάκτηση τριών Χρυσών Βραβείων ανώτερης ποιότητας, επί τρία συνεχή έτη. Ο διαγωνισμός, o οποίος πραγματοποιείται από το 1961, διοργανώνεται από το International Institute for Quality Selections, με έδρα τις Βρυξέλλες, και αποτελεί έναν από τους πιο φημισμένους διαγωνισμούς στην αναγνώριση της ανώτερης ποιότητας προϊόντων σε διεθνές επίπεδο.

(πηγή: marketingweek.gr)