Business News and more

THE DAILY POST.

Read Our Blog

«On Tour»: H νέα παραγωγή της A.n.d. στην TRT

Η τηλεόραση της TRT παρουσιάζει τη νέα ταξιδιωτική εκπομπή της που ξεκινά να προβάλλεται από την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020 (22:30).

Η εκπομπή «On Tour» θα σας ταξιδέψει με τον δικό της ιδιαίτερο τρόπο. Αποτελείται από δημιουργική ομάδα Θεσσαλών που ήδη αποκτούν χιλιάδες μέλη στις σελίδες του διαδικτύου, έχοντας ο καθένας ξεχωριστά τη δική του σημαντική πορεία ως traveller, στα media και στις τηλεοπτικές παραγωγές.

Η νέα ταξιδιωτική εκπομπή «On Tour», με Λαρισαίους στην παρουσίαση και στην οργάνωση, είναι ένα ανερχόμενο φρέσκο project με χιούμορ, εξαιρετικά γραφικά, λήψεις και μοντάζ σε πανέμορφα μέρη του κόσμου και στα καλύτερα εγχώρια που θα παρακολουθήσετε ευχάριστα, σε αρκετές επαναλήψεις εκτός της επίσημης προβολής, κάθε Τετάρτη (22:30). Yπεύθυνη για την παραγωγή είναι η A.n.d. Communication (andcom.gr) που θα χειρίζεται μεταξύ άλλων και τους διαφημιζόμενους-υποστηρικτές των εκδρομών.

Η πρεμιέρα γίνεται με ένα μαγικό ταξίδι στο Μαρόκο και ήδη ετοιμάζονται εντυπωσιακά επεισόδια σε τοποθεσίες έκπληξη (διάρκεια εκπομπής 50 λεπτά).

Η εκπομπή «On Tour» είναι πρωτότυπη κι εξαιρετική για τα ελληνικά δεδομένα η οποία εκτός των άλλων ξεχωρίζει για το μοντάζ, την κινηματογράφηση, κυρίως όμως για την ανθρώπινη επαφή και τα αληθινά αυθεντικά χαμόγελα.

Θέλει να αποτελέσει για το κοινό μια μεγάλη πηγή πληροφοριών για κάθε προορισμό, να μπορεί να ταξιδέψει με ασφάλεια, να γνωρίσει τον κάθε πολιτισμό μέσα από τα μάτια των δημιουργών της και να χαμογελά στην κάθε δυσκολία που ίσως αντιμετωπίσει μέσα από το θετικό πνεύμα της εκπομπής.

Πρόκειται για μια τηλεοπτική περιπέτεια με έμφαση στους κατοίκους και στον τρόπο ζωής σε κάθε χώρα παρουσιάζοντας εκτός από τα αξιοθέατα και τις συνήθειές τους. Γέλιο, δράση, απρόοπτα και προορισμοί έξω από τα συνηθισμένα με πρωταγωνιστές δύο νέα παιδιά από τη Λάρισα. Ανήσυχοι και δημιουργικοί με σπουδές στον τουριστικό κλάδο, επαγγελματική εμπειρία κι εξειδίκευση στο τομέα της τεχνολογίας. Μια ιδέα που ο κόσμος του διαδικτύου έχει αγκαλιάσει και συμμετέχει ενεργά. Πηγή έμπνευσης για κάθε ταξίδι αποτελεί ο αυθορμητισμός και η φιλία.

Μιχάλης Παπαδόπουλος – Νικήτας Πριμηκύρης: «Το ταξίδι για μας είναι κάτι μεγαλύτερο από το να βλέπεις αξιοθέατα. Είναι μια συνεχόμενη αλλαγή βαθιά και μόνιμη στις αντιλήψεις της ζωής. Ταξιδεύουμε όχι για να ξεφύγουμε, αλλά για να μη μας διαφύγει η ζωή! Κουβαλάμε την Ελλάδα μέσα μας σε όποιο σημείο του κόσμου κι αν βρισκόμαστε. Γινόμαστε ξανά περιηγητές του γύρω κόσμου με τη ματιά δυο παιδιών της διπλανής πόρτας, της δικής σου ματιάς. Γιατί το «Οn Tour» είσαι Εσύ! Στόχος της εκπομπής είναι να μετατρέπει το όνειρο σε πραγματικότητα, να γίνεται η τσάντα του κάθε ταξιδευτή, να γεννιέται το επόμενο ταξίδι. Τα μέρη γίνονται ελκυστικότερα από τις περιγραφές, μέχρι να αποκτήσεις τις δικές σου».

 

Bράβευση ΕΒΕΑ στην Exalco

Το σημαντικότερο βραβείο του ΕΒΕΑ, του κορυφαίου ελληνικού θεσμού στον χώρο της επιχειρηματικότητας, απέσπασε η Exalco.

Η εταιρία διακρίθηκε για τις εξαγωγές της και βραβεύθηκε για την εξαγωγική της δραστηριότητα και τη διεθνή της παρουσία.

Η μεγαλειώδης τελετή απονομής των βραβείων ΕΒΕΑ 2020 έλαβε χώρα στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας κ. Προκόπη Παυλόπουλου, του υπ. Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Άδωνι Γεωργιάδη.

Ο Πρόεδρος του Ομίλου Βιοκαρπέτ- Exalco, κος Ιωάννης Αστ. Καντώνιας, εξέφρασε τις αξίες και τη φιλοσοφία της εταιρίας και τόνισε την ενότητα των εργαζομένων στην περίοδο της κρίσης. Ευχαρίστησε εγκάρδια τα στελέχη και το Διοικητικό Συμβούλιο της Exalcο και μνημόνευσε τους αείμνηστους Προέδρους της, τον Αντώνη και Στέλιο Καντώνια.

Αξίζει να αναφερθεί ότι είναι η 2η φορά που η Exalco επιβραβεύεται με αυτή την διάκριση της «Εξαγωγικής Δραστηριότητας και Διεθνούς Παρουσίας». Το πρώτο βραβείο είχε αποσπάσει πριν 24 χρόνια, το 1996.

Ταξίδι στη Βιέννη από τον 95.7 Larissa DeeJay

Νεός διαγωνισμός από το αγαπημένο σου ραδιόφωνο 95.7 Larissa Deejay και το La Travel. Δύο από εσάς θα ταξιδέψετε στη Βιέννη  19 με 22 Δεκεμβρίου 2019 και όλα τα έξοδα πληρωμένα! Το ταξίδι  περιλαμβάνει 3 διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχείο 4 αστέρων με πρωινό  και τα αεροπορικά εισιτήρια Θεσσαλονίκη – Βιέννη.

Ακούστε όλες τις εκπομπές του Larissa Deejay 95.7 και μπείτε στην κλήρωση. H κλήρωση θα γίνει την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου στις 13.30 στην εκπομπή της Φανής Γιαννιώτη.

 

 

Όροι χρήσης

Στον διαγωνισμό έχουν δικαίωμα συμμετοχής  όσοι έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, διαμένουν στην Ελλάδα και έχουν δικαιοπρακτική ικανότητα, ως ο Νόμος ορίζει και αποδέχονται ανεπιφύλακτα τους παρόντες όρους, με εξαίρεση τις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) Ακροατές που αποδεδειγμένα χρησιμοποιούν αθέμιτες πρακτικές, μέσω των οποίων αποκτούν παράνομο πλεονέκτημα έναντι των άλλων ακροατών

β) Εργαζόμενοι ή απασχολούμενοι με οποιαδήποτε σχέση εργασίας στον ραδιοφωνικό σταθμό Larissa Deejay 95,7 και στον πάροχο του επάθλου LA Travel, καθώς και σύζυγοι και συγγενείς αυτών του πρώτου και δεύτερου βαθμού.

Αν ο νικητής αρνηθεί το έπαθλο για οποιονδήποτε λόγο ή αν εμπίπτει στις προϋποθέσεις της παραπάνω παραγράφου, χάνει το δικαίωμα στο έπαθλο και η κλήρωση γίνεται εκ νέου.

O άνθρωπος στο επίκεντρο του Marketing το 2020

Πραγματοποιώντας συνεντεύξεις με περισσότερους από 80 εμπειρογνώμονες από όλο τον κόσμο, η Deloitte εντόπισε επτά βασικές τάσεις, τις οποίες καλούνται να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις στο προσεχές διάστημα 18 έως 24 μηνών, ώστε να αναπτύξουν το κοινωνικό και ανθρώπινο αποτύπωμά τους, στον διαρκώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο.

Ο σκοπός, η εμπειρία, η σύνθεση, η εμπιστοσύνη, η συμμετοχή, το ταλέντο και η προσαρμοστικότητα αποτελούν τις βασικές τάσεις εξέλιξης, με συνδετικό κρίκο την ανθρώπινη σύνδεση. Σε έναν ολοένα εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο, στον οποίο συχνά εκλείπουν οι ανθρώπινες επαφές, οι άνθρωποι ενδέχεται να αισθάνονται πιο απομονωμένοι, καθιστώντας την ανθρώπινη εμπειρία εξαιρετικά σημαντική.

Παράλληλα, αναδεικνύεται η ανάγκη δημιουργίας εμπειριών μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των πελατών τους, για μείωση των αρνητικών συνεπειών από την εξέλιξη της τεχνολογίας. Εξαιρετικά σημαντική αποδεικνύεται και η δόμηση του «οικοσυστήματος» των εταιρειών με κίνητρο και σκοπό, ώστε να εμπνεύσουν στους καταναλωτές και τους εργαζoμένους τους μεγαλύτερη αφοσίωση, συνέπεια, και συνάφεια.

 

πηγή: marketingweek.gr

Καριέρα και Γενιά «Υ»

Η σχέση εργοδότη-εργαζόμενου και η εργασία εν γένει έχουν πληγεί αρκετά τα τελευταία χρόνια λόγω των εξελίξεων στο ευρύτερο κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον. Αυτό ώθησε πολλούς από εμάς που εμπλεκόμαστε άμεσα με την εργασιακή απασχόληση να βάλουμε στο μικροσκόπιο τα νέα δεδομένα, περιλαμβάνοντας ακόμα και τους υπαλλήλους, θέματα απόδοσης, παραγωγικότητας κ.λπ.

Για να μπορούμε όμως να μιλάμε με ρεαλιστικούς όρους θα πρέπει ναι μεν να είμαστε σε θέση να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που υπάρχουν σήμερα στον εργασιακό χώρο, αλλά ταυτόχρονα να αφουγκραστούμε αυτό που μας περιμένει αύριο. Και το αύριο είναι η Generation «Y», η οποία ήδη μπαίνει δυναμικά στον εργασιακό στίβο και καθώς περνά ο καιρός θα εξελίσσεται επαγγελματικά όλο και περισσότερο. Με αυτή την έρευνα θελήσαμε να δώσουμε «φωνή» στους αυριανούς συναδέλφους και συνεργάτες που θα έχουμε όλοι. Σκοπός μας ήταν να εξετάσουμε με ποια κριτήρια σκοπεύουν να χτίσουν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία, πώς θα αξιολογούν τους μελλοντικούς τους εργοδότες και σε ποιες εταιρείες θα ήθελαν να εργαστούν.

Η γενιά με τα περισσότερα nicknames
Τα ευρήματα είναι πολλά και ενδιαφέροντα. Προσπαθώντας να σκιαγραφήσουμε αυτή τη γενιά, διαπιστώνει κανείς πως είναι η πρώτη γενιά στην ιστορία που έχει τόσα nicknames. Yers, Milenials, Echo-Boomers, Net Generation. Και κάθε ένα από αυτά έχει τη σημασία του. Οι Yers θέλουν να ξέρουν το «γιατί», εμβαθύνουν, εστιάζουν στις αιτίες για να βρουν λύση στο πρόβλημα. Αποκαλούνται και Echo-Boomers γιατί είναι η μεγαλύτερη σε μέγεθος γενιά μετά από τους Baby Boomers και Net Generation, γιατί είναι δικτυωμένοι παντού και τεχνολογικά πιο καταρτισμένοι από κάθε άλλη γενιά. Το βλέπουμε γύρω μας ήδη. Είναι νέοι επαγγελματίες, έξυπνοι και δυναμικοί. Εξοπλισμένοι σαν αστακοί με BlackBerrys, laptops, tablets και άλλες συσκευές, η Generation «Y» είναι plugged-in 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα και ζει ανάμεσά μας.

Οι Yers θέλουν mobility στην εργασία τους, τουϊτάρουν και ανεβάζουν φωτογραφίες στο Instagram την ώρα της δουλειάς, αλλά ταυτόχρονα αποδίδουν κατά μέσο όρο περισσότερο από κάθε άλλη γενιά. Είναι δικτυωμένοι όχι απλά γιατί το απαιτεί η εργασία, αλλά γιατί μεγάλωσαν και ζουν μέσα στην τεχνολογία. Έτσι επικοινωνούν, με αυτό τον τρόπο πια εκφράζονται, εκεί αγοράζουν και εκεί καταναλώνουν. Θέλουν να δουλεύουν πολύ αλλά δε θέλουν η δουλειά να είναι η ζωή τους. Είναι η γενιά που θα διοικεί ομάδες με μεγαλύτερους ηλικιακά υφισταμένους της και θα προάγεται επαγγελματικά πιο γρήγορα και εύκολα. Είναι άτομα διατεθειμένα να εργαστούν σκληρά αλλά έχουν και απαιτήσεις. Κι αυτές οι απαιτήσεις περιγράφονται, μέσα από την έρευνα, από το 80% των ερωτηθέντων σε ένα εργασιακό περιβάλλον με ήθος και δυνατότητες εσωτερικής εκπαίδευσης. Ακολουθούν η ισχυρή εταιρική κουλτούρα, η καινοτομία και το ενδιαφέρον της εταιρείας για το περιβάλλον.

Πάνω από 70% των νέων θεωρεί ότι η εταιρική εικόνα είναι σημαντικός παράγοντας στην επιλογή εργοδότη. Τα super brands επωφελούνταν πάντα ως εργοδότες από το γεγονός αυτό. Όλοι θα ήθελαν ιδανικά να εργαστούν για την Google ή την Apple. Μόνο που τώρα θα πρέπει να αποδεικνύουν έμπρακτα όλες οι επιχειρήσεις πως πέρα από ένα δυνατό brand name, είναι όντως και ιδανικοί εργοδότες. Οι Yers είναι έτοιμοι για αλλαγή πορείας ανά πάσα στιγμή, θα αποτελέσουν τον πιο δημιουργικό πυρήνα σε μια επιχείρηση, όσο τους δίνονται ευκαιρίες εξέλιξης. Δεν θα μείνουν σε μια εταιρεία για δέκα χρόνια στάσιμοι. Δεν θα τους κρατήσει για πάντα το μεγάλο brand αν δουν πως τους δίνονται αλλού προκλήσεις. Μπορεί ακόμα και να δοκιμάσουν ένα δικό τους start-up σχήμα, όπως έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.

Προσαρμοστικότητα
Το πιο σημαντικό κρύβεται σε μια λέξη. Προσαρμοστικότητα. Η Γενιά «Υ» προσαρμόζεται στο περιβάλλον και τις αλλαγές του πιο γρήγορα από κάθε άλλη γενιά και αυτό είναι το κλειδί σήμερα. Είναι η γενιά που δε θέλει πια στερεότυπα στον εργασιακό χώρο ή σχήματα command-and-control και απενοχοποιεί εργασιακές συμπεριφορές και στάσεις ζωής. Αισθάνεται υπεύθυνη για την πορεία και την επιτυχία της καριέρας της. Κάθε αποτυχία θεωρείται για τους Yers μια ευκαιρία για να προσπαθήσουν ξανά. Αυτό από μόνο του είναι καθοριστικό.

Οι Echo-Boomers δεν θα εναποθέσουν την επαγγελματική τους εξέλιξη στον Manager τους, αλλά θα προσπαθούν διαρκώς να δημιουργούν οι ίδιοι ευκαιρίες για να αναπτύξουν το επαγγελματικό τους status quo, τη δικτύωσή τους εντός και εκτός οργανισμού, να εμπλακούν σε νέα εργασιακά «χωράφια» και να αναπτύξουν νέες συνεργασίες. Μη τους υποτιμήσετε και μην τους αγνοήσετε. Είναι η γενιά που έχει μπει στον εργασιακό στίβο με τα περισσότερα προσόντα από κάθε άλλη και ήδη έχει δεχτεί μεγάλο πλήγμα λόγω της κρίσης που αποδυναμώνει αρκετά τη νεανική απασχόληση. Με τα πρώτα σημάδια ανάκαμψης θα είναι όλο και πιο εμφανείς οι αλλαγές. Η γενιά με το σύνδρομο του Peter Pan (λόγω της κρίσης αδυνατεί να εγκαταλείψει την οικογενειακή εστία νωρίς) φέρει μαζί της δώρα που κανείς δεν πρέπει να φοβάται. Μαζί με την κρίση και όσα μαθαίνουμε πια είμαστε σε θέση να αναδιοργανωθούμε και να προσαρμοστούμε όλοι στα νέα δεδομένα. Εργαζόμενοι και εργοδότες.

Πρόκληση η προσέλκυση και διατήρηση ταλέντων
Ως προς τη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού, κάποιες γενικές κατευθυντήριες γραμμές που προκύπτουν βάσει της έρευνας αφορούν στη σημασία τόσο της προσέλκυσης όσο και της διατήρησης και ανάπτυξης των νέων υπαλλήλων. Ως προς την προσέλκυση νέων ταλέντων πρέπει συστηματικά να προβάλουν τις ευκαιρίες μάθησης και ανάπτυξης καριέρας που προσφέρει ο οργανισμός τους. Να υπάρχει σωστή διαχείριση της εταιρικής εικόνας μέσα από την προβολή των εταιρικών αποτελεσμάτων και του καλού ονόματος και της φήμης της εταιρείας. Να δίνεται έμφαση στο ταίριασμα του υποψήφιου με τις αξίες του οργανισμού και να προβάλλεται η κουλτούρα της εταιρείας ως προς την «εργασιακή ασφάλεια» που παρέχει.

Όσον αφορά στη διατήρηση και την ανάπτυξη, θα πρέπει να δοθεί έμφαση στο σχεδιασμό έργων με προκλήσεις, στην ύπαρξη συστημάτων προγραμματισμού και ανάπτυξης καριέρας με ενεργή συμμετοχή των νέων στο σχεδιασμό της, ενθάρρυνση της συμμετοχής σε διατμηματικά έργα, δημιουργία career paths, κάθετα και οριζόντια μέσα στην επιχείρηση, καθώς και προγράμματα εξισορρόπησης προσωπικής – εργασιακής ζωής. Η γενιά «Υ», προς έκπληξη πολλών, δίνει μεγάλη έμφαση στις ηθικές αξίες, οπότε ας μην εκληφθεί πως έρχεται για να ακυρώσει κάθε τι παλιό ή εδραιωμένο. Έρχεται όμως να το αμφισβητήσει και να το αλλάξει προς το καλύτερο, όπου αυτό απαιτείται. Κάθε οργανισμός πλέον θα πρέπει να προσαρμοστεί για να υποδεχτεί μια γενιά πολλά υποσχόμενη, σε μια εποχή που εργασιακά χωλαίνει και να την εξελίξει δημιουργώντας και ενισχύοντας το εργασιακό περιβάλλον προς όφελος όλων.

  • το άρθρο υπογράφει η Φωτεινή Γαϊτανλή, Marketing Director, kariera.gr
  • πηγή: www.marketingweek.gr

Η επικοινωνία μέσα είναι η …εικόνα έξω!

Ο Προπονητής, ο Καθηγητής, ο Διευθυντής, ο Πρόεδρος, ο Διευθύνων Σύμβουλος.

Όλοι όσοι δίνουν αξία στην ομάδα τους και λειτουργούν με σεβασμό και διαφάνεια διαχέοντας την πληροφορία, την ενημέρωση, τα καλά ή τα λιγότερα καλά νέα. Όλοι όσοι κινητοποιούν μέσω μίας άρτιας επικοινωνίας τον οργανισμό τους και κάνουν τους ανθρώπους τους πρεσβευτές και θεματοφύλακες της προόδου και της επιτυχίας. Η σημασία της εσωτερικής επικοινωνίας είναι διαχρονικό μυστικό επιτυχίας που αποκτά όλο και μεγαλύτερη βαρύτητα όσο η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση απαιτεί μεγαλύτερη προσπάθεια από όλους!

Ο Stephen Covey έλεγε ότι τα περισσότερα προβλήματα επικοινωνίας εμφανίζονται όταν εντοπίζουμε «δυσλειτουργίες στην ικανότητα της ακοής». Όταν μαθαίνουμε να ακούμε, να προσπαθούμε να μεταδώσουμε ή να καταλάβουμε πραγματικά ένα μήνυμα, τότε η αλληλεπίδραση πομπού και δέκτη, λειτουργεί με θαυμαστό τρόπο, δημιουργώντας γερές σχέσεις εμπιστοσύνης, δέσμευσης και υπευθυνότητας. Το σύνολο των εργαζομένων μίας επιχείρησης είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές της. Είναι η φωνή της προς τα έξω, οι άνθρωποι που θα βγουν στην αγορά και θα την παρουσιάσουν με τον μεγαλύτερο ενθουσιασμό σε όποιο επίπεδο ιεραρχίας και εάν ανήκουν.

Είναι γεγονός, ότι το «κλίμα» σε μία εταιρεία, «συννεφιάζει» σε δύσκολες περιόδους. Οι κοινές δράσεις, η συμμετοχή των οικογενειών των εργαζομένων, το αίσθημα της υπερηφάνειας και της ασφάλειας είναι κλειδιά που ανοίγουν την πόρτα της προόδου και της ανάπτυξης. Είναι απόλυτα θεμιτό η κρίση να επηρεάσει τους στόχους και να διαφοροποιήσει τις στρατηγικές και το σχέδιο δράσης ενός ομίλου. Αρκεί οι εργαζόμενοι να είναι οι πρώτοι που θα ενημερωθούν, που θα αντιληφθούν, θα κατανοήσουν και θα πιστέψουν στο σύνολο των μηνυμάτων που εκπέμπονται από την επιχείρηση προς τους ίδιους και προς όλες τις ομάδες συμμέτοχων.

Γιατί μόνο έτσι θα νιώσουν ότι αναγνωρίζεται η συμβολή τους στην πορεία της επιχείρησης, θα νιώσουν συνυπεύθυνοι για την ανάπτυξη και την επιτυχία της. Κουλτούρα διαρκούς βελτίωσης. Η συνεπής και συνεχής ενημέρωση, η εκπαίδευση, η επιβράβευση, η ενίσχυση της διαδραστικότητας, η ενθάρρυνση κατάθεσης ιδεών, χτίζουν τα γερά θεμέλια της εσωτερικής επικοινωνίας και δημιουργούν ένα συμπαγές σύμπλεγμα ανθρώπων και στόχων. Η ενεργή και δυναμική εσωτερική επικοινωνία είναι σε θέση να δημιουργήσει μία κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης η οποία προσθέτει αξία και λειτουργεί πολλαπλασιαστικά στην υλοποίηση και απόδοση της συνολικής επικοινωνιακής στρατηγικής.

• Το άρθρο υπογράφει η Δήμητρα Δασκαλάκη, Αντιπρόεδρος  Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ

πηγή: www.marketingweek.gr

Video production & marketing: 10 τάσεις για το 2017

Το video production είναι μια υπόθεση σύνθετη και οι marketers χρειάζονται καθοδήγηση. Για να λυθεί αυτό το ζήτημα, ιδού τα top video production trends για το 2017, όπως έχουν καταγραφεί στο εξωτερικό.

1. H ανάλυση της κάμερας γίνεται όλο και καλύτερη

Όχι πριν από πολύ καιρό, οι 4k video κάμερες ήταν καινούργιες και εντυπωσιακές. Όχι πια. To 4Κ video production είναι πλέον κάτι αναμενόμενο από τις video production υπηρεσίες μιας εταιρείας. Το 2017 οι καινούργιες video κάμερες εξακολουθούν να προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη ανάλυση 5k, 8k, ακόμα και 18k. Βέβαια, δεν είναι πάντα αναγκαία η τόσο υψηλή ανάλυση…

2. Το drone video γίνεται όλο και πιο δημοφιλές

Το 2016 είναι η χρονιά που η FAA παρουσίασε τους επίσημους κανονισμούς για τα drones για τα οποία χρειάζεται άδεια χειριστή. Τώρα που υπάρχει ένα σαφές πλαίσιο για να αποκτήσει κανείς άδεια, όλο και περισσότερες video production εταιρείες προσθέτουν στην πιστοποίησή τους το δίπλωμα χειριστή, αλλά και το drone video στις υπηρεσίες τους. Την ίδια στιγμή οι κατασκευαστές drone συνεχίζουν να παρουσιάζουν καινούργια μοντέλα με καλύτερες επιδόσεις και ανάλυση κάμερας. Δεδομένου πως τα drones μπορούν να προσφέρουν, σε πολύ λογική τιμή, τα εντυπωσιακά εναέρια πλάνα που παλιότερα βλέπαμε μόνο από ελικόπτερο, το trend είναι προφανές. Το 2017 η ζήτηση για εναέρια drone video θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο.

3. Το video 360 μοιρών δεν ενθουσιάζει πλέον

Την περασμένη χρονιά η παρουσίαση του video 360 μοιρών προκάλεσε ενθουσιασμό στη video marketing αγορά. Ωστόσο, ο κόσμος ενθουσιάστηκε, επειδή ήταν κάτι καινούργιο, όχι επειδή ήταν ένα ισχυρό εργαλείο που βοηθούσε να αναδείξει την «αφήγηση» της δουλειάς τους. Πλέον το video 360 μοιρών ως εργαλείο του marketing ίσως και να έχει… ξεφουσκώσει.

4. VR & AR: πολύ buzz, αλλά δεν έχουν «κουμπώσει» καλά (ακόμα τουλάχιστον)

To VR (virtual reality) και το AR (augmented reality) αποτελούν το ιερό δισκοπότηρο των marketers:. Ωστόσο, μια έρευνα του 2017 που δημοσιεύτηκε στο PR Newswire, έδειξε πως μόλις το 8% των marketers χρησιμοποιούν VR και μόνο το 7% AR. Οι χρήστες λατρεύουν το VR και το AR, όμως αυτήν τη στιγμή η εφαρμογή αυτών των τεχνολογιών περιορίζεται σχεδόν αποκλειστικά στο gaming και στο entertainment. Είναι άγνωστο πότε θα είναι χρήσιμα ή διαθέσιμα σ’ ένα μεγαλύτερο ποσοστό marketers. Στο μέλλον, VR και AR θα είναι κάτι παραπάνω από εξειδικευμένο entertainment. Προς το παρόν όμως, VR και AR δεν είναι «relevant» στους περισσότερους marketers.

5. To Facebook video γίνεται πιο σύνθετο και πιο σημαντικό

Το Facebook έχει γίνει ένα μεγαθήριο του video, με περισσότερα από 8 δισεκατομμύρια views κάθε μέρα. Με αυτήν τη δημοτικότητα, η σημασία του Facebook video συνεχίζει να μεγαλώνει στους marketers. Κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει πλέον πως τα Facebook videos αποτελούν ένα κρίσιμο εργαλείο για τους marketers.

6. Το social media video είναι πλέον κάτι εξειδικευμένο

Είναι δεδομένο πως τα social media είναι αποφασιστικής σημασίας για την επιτυχία του video marketing. Αυτό που ήταν απλά μια προσθήκη για τους marketers, που πόσταραν το ίδιο video σε όλα τα social media, πλέον έχει αποκτήσει τον δικό του τομέα. Για να πετύχεις με το video στα social media, οι marketers πρέπει να καταλάβουν τα καλύτερα format και υπηρεσίες της κάθε πλατφόρμας, έτσι ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν μοναδικές video versions που ταιριάζουν σε καθεμιά, συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Instagram, Snapchat και YouTube.Το video production σημαίνει πλέον να δημιουργείς ένα «πακέτο» από video με το κάθε ένα απ’ αυτά να είναι προσαρμοσμένο στις προδιαγραφές του μέρους που θα προβάλλεται, ειδικά εάν αυτό είναι στα social media.

7. To πληρωμένο promotion για Facebook video είναι το νέο στάνταρ

Το video στο Facebook είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τους marketers, αλλά το να ποστάρεις απλώς video δεν είναι πλέον αρκετό. Είναι πολύ εύκολο να χαθεί το video content σου μέσα στο «θόρυβο και γι’ αυτό πρέπει να… επενδύσεις. Τα social media θα είναι πάντα ελεύθερα, όπως και το να ποστάρεις ένα video. Ωστόσο, το visibility στα social media είναι αυτό που πρέπει να έχουν οι marketers, και αυτό που πρέπει να βάζουν επάνω το budget τους.

8. Το live streaming video γίνεται όλο και πιο “hot”

Το live video streaming είναι παντού. Από apps όπως τα Facebook Live, Snapchat, YouTube και Periscope μέχρι πλατφόρμες όπως οι Lifestream, Brightcove και DaCast. Γιατί; Επειδή η αμεσότητα του live κερδίζει άνετα και με διαφορά το pre-recorded. Τα στοιχεία δείχνουν ξεκάθαρα πως οι viewers θέλουν το ζωντανό. Με το live να είναι δεδομένα δημοφιλές, οι marketers πρέπει να βρουν πώς θα ενσωματώσουν με τον καλύτερο τρόπο το live στην content στρατηγική τους. Ωστόσο, το live δεν λειτουργεί όπως κάθε άλλο content που δημιουργείς και μετά προσελκύεις κόσμο με αυτό. Με το live πρέπει πρώτα να προσελκύσεις τον κόσμο, ώστε να είναι ήδη εκεί όταν εσύ ξεκινήσεις το live streaming σου.

9. Τα animated explainer videos κρατάνε ακόμα γερά

Τα animated explainer videos υπάρχουν εδώ και πολύ καιρό και θα περίμενε κανείς η δημοτικότητά τους να έχει σημειώσει πτώση. Κι όμως όχι. Σύμφωνα με το Wyzowl, το 45% των εταιρειών έχουν ένα explainer video στο home page τους, και απ’ αυτές τις εταιρείες, το 83% δηλώνουν πως το home page video τους είναι αποτελεσματικό. Είναι σαφές πως τα animated explainers παραμένουν μια αποτελεσματική και δημοφιλής λύση για τους marketers που χρειάζεται να εξηγήσουν πώς δουλεύει κάτι.

10. Tα video analytics οδηγούν το video production

Για τους marketers, οι μετρήσεις είναι τα πάντα. Όταν μιλάμε για video, τα analytics σε video πλατφόρμες (όπως Wistia και Vidyard) και σε social media (ειδικά το Facebook) δίνουν τη δυνατότητα στους marketers να καταλάβουν τις λεπτομέρειες των επιδόσεων του video content τους. Οι marketers πλέον κατανοούν τι συγκεκριμένα αρέσει στο κοινό τους και τι όχι. Μπορούν να σταματήσουν να δημιουργούν video content το οποίο δεν ενδιαφέρει το κοινό τους και να εστιάσουν σ’ εκείνο που το βρίσκουν ενδιαφέρον και χρήσιμο. Και το κοινό από την πλευρά του κερδίζει, αφού το video content που λαμβάνει, αντικατοπτρίζει καλύτερα τις ανάγκες και τα θέλω του. Πλέον ένα κρίσιμο στοιχείο του video production είναι η λεπτομερής ανάλυση του «video content performance». Οι marketers πλέον χρησιμοποιούν video analytics για να καθοδηγήσουν την παραγωγή όπως και να κάνουν τις ROI εκτιμήσεις τους.

 

Ξεφυλλίστε την ειδική έκδοση Production Agencies 2017 με ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Επιμέλεια: ΠΕΤΡΟΣ ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ

πηγή: www.advertising.gr

2ο συνέδριο Digital Marketing / Game Changer

Η 24Media διοργανώνει το 2ο συνέδριο για το Digital Marketing της σειράς Game Changer, που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 10 Οκτωβρίου, στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση.

Στο φετινό συνέδριο θα φιλοξενηθούν προσωπικότητες και στελέχη του χώρου που θα θέσουν προς συζήτηση κύρια ζητήματα που αφορούν τον κλάδο, όπως οι ευκαιρίες που προσφέρει το ψηφιακό περιβάλλον, η δημιουργία αξιόπιστου και στοχευόμενου περιεχομένου, η δημιουργία επιτυχημένης στρατηγικής email marketing παγκόσμιας εμβέλειας, η σημασία της δημιουργικότητας για πρωτοπόρες εφαρμογές ψηφιακού marketing, ο τρόπος να εμπλέξεις και να διατηρήσεις «δύσκολο» κοινό-αγορά, η στρατηγική marketing 360, η σημασία των influencers για το marketing.

Μεταξύ των επιβεβαιωμένων ομιλητών συγκαταλέγονται και οι Panagiotis Giannopoulos, Global Head of Email Marketing, Amazon, Marshall Stark, Head of Display and Video Platforms, EMEA Go to Market, Google, Patrick M Falconer, Executive Director, The New York Times και Malika Sharma, Business Director, Digital Marketing Strategy & Client Servicing, Neo@Ogilvy. Χορηγός του συνεδρίου είναι η Valuecom και Υποστηρικτές οι Athens Tech College, BCA College και Regus.

Λογιστική & Ιστορία!

«Ο βίος ανθρώποις λογισμού κ’ αριθμού δείται πάνυ. Ζώμεν (δε) αριθμώ και λογισμώ. Ταύτα γαρ σώζει βροτούς» Επίχαρμος (5ος αι. π.Χ.)

Ξέρατε ότι η λογιστική, ήρθε για να πληροφορήσει τον άνθρωπο για την πορεία της οικονομικής οντότητας σε επενδυτές, δανειστές, άρχοντες και αρχές και ούτω κάθ’ εξής.

Όπου και να γυρίσετε το βλέμα σας σε ένα οικονομικό βιβλίο θα βρείτε το παραπάνω σχόλιο και αν όχι το ίδιο τότε ένα σχεδόν όμοιο του. Πάρα πολύ ωραία, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με την ιστορία. Δεν αναφερόμαστε στην ιστορία μιας επιχείρησης στο παρόν άρθρο. Αλλά στην ιστορία της ίδιας της λογιστικής!

First things first, λένε στην Αγγλία και για να τα βάλουμε σε μία χρονολογική σειρά τα πράγματα, ας αρχίσουμε με την ιστορία της γραφής, που όπως λένε αρχαιολόγοι είναι αποτέλεσμα του πρώτου πολιτισμού της Μεσοποταμίας και ναι, καλά μαντέψατε, ο στόχος της γραφής, κρίνεται ότι είναι η εξυπηρέτηση λογιστικών αρχείων για μέτρηση αποθεμάτων φαγητού και σπόρων!

Η ίδια η γραφή είναι αποτέλεσμα της λογιστικής!

 

Όμως δεν είναι αυτό που λέμε σήμερα λογιστική. Ούτε απλογραφικά/διπλογραφικά βιβλία υπήρχαν τότε. Η λογιστική με την έννοια που την αντιλαμβανόμαστε σήμερα, είναι αποτέλεσμα πολύ μεταγενέστερο και στοιχεία διπλογραφικής μεθόδου, έχουμε γύρω στο 1494 μ.X. με τη δημοσίευση του πρώτου έργου από τον φραγκισκανό μοναχό Luca di Borgo Pacioli, στο οποίο αναλύει τον τρόπο λειτουργίας της διγραφίας, όπου επεχείρησε και διέκρινε τους λογαριασμούς σε τάξεις στο γενικό καθολικό.

Το έργο αυτό είναι επίσης ένα από τα πρώτα έργα τα οποία τυπώνονται και ακολουθούν και άλλα όπως αυτό του La Tenue des livres rendue facile του ημερολογίου – καθολικού συστήματος με τη χρησιμοποίηση σ’ αυτό των λογαριασμών : Tαμείο, Eμπορεύματα, Eισπρακτέα γραμμάτια, Πληρωτέα γραμμάτια, Kέρδη, Zημίες.

Εν ολίγοις, μέχρι το 1865, το έμβρυο που κυοφορείται, παίρνει σάρκα και οστά, σιγά σιγά, αλλά σταθερά.

Έννοιες όπως διγραφία, η θεωρία της έννοιας του επιχειρηματία, η έννοια της διαρκούς απογραφής, η επινόηση του ημερολογίου, λογαριασμοί όπως το ταμείο, γραμμάτεια εισπρακτέα κλπ, η διάκριση των λογαριασμών σε λογαριασμούς: Προσώπων, Πραγμάτων, Κεφαλαιούχου, είναι έννοιες που σήμερα ξέρουμε είτε ως έχουν (πχ επιχειρηματίας, ημερολόγιο) είτε με κάποια άλλη πληρέστερη μορφή (πχ Ενεργητικό Παθητικό). Επίσης η επινόηση και εισαγωγή από τους A. Guilbant και E. Leautey το 1865 του περιοδικού αποτελέσματος με την εξίσωση: Κύκλος εργασιών ± Δαπάνες εκμεταλλεύσεως = Αποτέλεσμα περιόδου συμβαίνει μέχρι εκείνη την χρονιά.

 

H περίοδος από 1870 μέχρι 1950 μπορεί να χαρακτηρισθεί ως εποχή της λογιστικής οργανώσεως (της οργανώσεως του λογιστηρίου των οικονομικών οργανισμών) με το λογιστικό σχέδιο (της τυπικής και ουσιαστικής διαρθρώσεως), γιατί στην εποχή αυτή γίνονται από επιφανείς επιστήμονες και από ειδικούς οι σημαντικότερες εισηγήσεις που άπτονται του θέματος της λογιστικής τυποποιήσεως (του λογιστικού σχεδίου) και φυσικά δίνουν μεγάλη ώθηση στη λογιστική, αυξάνοντας το γόητρό της, δηλαδή υπάρχει έξαρση σ’ αυτό το τόσο βασικό θέμα για την ανάπτυξη των οικονομικών οργανισμών. Σε αυτήν την εποχή έγιναν οι εξής (κυριότερες) εξελίξεις της λογιστικής: το 1876 έγινε η επαναστατική επινόηση από τον αμερικανό αποθηκάριο Melvil Dewey του δεκαδικού συστήματος για την τυπική διάρθρωση (κωδική αρίθμηση) των λογαριασμών της λογιστικής, όπου με τους συνδυασμούς των πολλαπλασίων του (του εκατονταδικού κ.λπ.) βρίσκεται στην επικαιρότητα για την τυπική διάρθρωση των λογιστικών σχεδίων, το 1880 η θεωρία της αυτοτελούς λογιστικής οντότητας από τον C. E. Sprague, το 1885 εισάγεται η κοστολόγηση από τον Henry Metralte, το 1912 και 1922 η επινόηση και εφαρμογή της πρότυπης κοστολόγησης από τους Harrington Emerson και C.W. Bennet, το 1927 και 1929 η πρόταση λογιστικού σχεδίου από τον E. Schmalenbach, που αποτελεί πρότυπο των μετέπειτα καταρτιζομένων σε διεθνή κλίμακα, το 1941 η εφαρμογή των μητρών στη μελέτη προβλημάτων μιας οικονομίας από τον W. Leontief, άλλα θέματα, όπως: η επινόηση των αποσβέσεων των παγίων, η καθιέρωση, με πυρήνα τη λογιστική, του οικονομικού λογισμού, η εμφάνιση και προώθηση των εμπειρογνωμόνων λογιστών-ελεγκτών, η εμφάνιση και προώθηση του θεσμού των ανωνύμων εταιρειών για τους μεγάλους (κυρίως) οικονομικούς οργανισμούς κ.ά. Εισάγεται επίσης το πρώτο νομοθέτημα του ελληνικού κράτους για το εμπόριο, ο «Εμπορικός Νόμος» (19/04/1835). Στο νόμο αυτό, εκτός των άλλων, γίνεται αναφορά στην τήρηση των βιβλίων και στις μορφές των εμπορικών εταιρειών. Το έτος 1918, με το Ν. 1348 «περί εποπτείας ανωνύμων εταιρειών», θεσπίστηκαν, για πρώτη φορά, διατάξεις περί της καταρτίσεως και του περιεχομένου του ισολογισμού των ανωνύμων εταιρειών, οι οποίες το έτος 1920 περιλήφθηκαν σχεδόν αυτούσιες στο γνωστό νόμο 2190/20.

ΠΗΓΕΣ
– Βασίλειος Φ. Φίλιος, Ιστορία της Νεότερης Ελληνικής Λογιστικής, Αθήνα 1998. Έργο πολύτιμο για τον μελετητή της ιστορίας της λογιστικής, αλλά και της λογιστικής γενικότερα.
– Οικονομική και Λογιστική Εγκυκλοπαίδεια, διευθυνταί: Νικόλαος Αλικάκος – Γεώργιος Μουσταφέλλος, Εκδοτικός Οίκος Ιωάννου Σιδέρη, Αθήναι 1957. Δεκάτομο μνημειώδες έργο, με πλήθος πληροφοριών και με συγγραφείς τους σπουδαιότερους της εποχής.

 

Ισολογισμός
Παπακυριαζή 33
Λάρισα, 41222
P: 2410 25 98 96
info@isologismo.gr
www.isologismo.gr
 

On Line οι 7 στους 10 Έλληνες

Το διαδίκτυο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας αποτελώντας αναπόσπαστο κομμάτι τόσο του εργασιακού μας βίου όσο και τον κοινωνικών συναναστροφών. Έρευνες δείχνουν πως η πρώτη κίνηση που κάνει ένας άνθρωπος μόλις ξυπνήσει, αλλά και η τελευταία προτού πέσει για ύπνο, είναι να συνδεθεί μέσω κινητού ή tablet στα social media για να ενημερωθεί για ότι τελευταίο έχει προκύψει.

AdTech Ad

Και αν οι μεγαλύτερες ηλικίες, επιδεικνύουν, λόγω ωριμότητας ή λόγω έλλειψης δεξιοτήτων, εγκράτεια σε αυτή τη νέα μανία, στις μικρότερες ηλικιακές κατηγορίες η χρήση του διαδικτύου είναι καθολική.

Oι Έλληνες πάντως στην πλειονότητά τους βρίσκονται online καθημερινά, εξαρτημένοι από τις προσωπικές ηλεκτρονικές συσκευές τους. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα που διεξήγαγε η Focus Bari, το χρονικό διάστημα Μάρτιος – Ιούνιος 2017, με τίτλο “Focus On Tech Life”,  το ποσοστό των Ελλήνων που “σερφάρουν” στο Διαδίκτυο με οποιαδήποτε συχνότητα αγγίζει το 81,8%  ενώ το 70,8% είναι καθημερινά online. Επτά δηλαδή στους 10 δεν αποσυνδέονται ποτέ από την «ψηφιακή πραγματικότητα».

Άκρως εντυπωσιακή και συνάμα ανησυχητική είναι η εικόνα που καταγράφεται στις μικρότερες ηλικίες, όπου τα ποσοστά ανεβαίνουν στο 87,7%, αποδεικνύοντας ότι ειδικά για τους νέους το Διαδίκτυο είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητο. Ειδικότερα, η μέση διάρκεια χρήσης του ‘Ίντερνετ από τους Έλληνες είναι τα 179 λεπτά. Στις ηλικίες 65-74 ετών, οι ‘Έλληνες περιηγούνται στο Διαδίκτυο περί τα 122 λεπτά, ενώ τα 236 λεπτά φτάνει η μέση διάρκεια χρήσης στις ηλικίες 18-24 ετών!

Στην περίπτωση δε των μέσων κοινωνικής δικτύωσης 5 στους 10 (48,8%) συνδέονται σε καθημερινή βάση, με το Facebook να διατηρεί την πρωτοκαθεδρία και να απολαμβάνει τη μεγαλύτερη δημοφιλία. Την ίδια ώρα, ένα ποσοστό 50,6% είναι “εθισμένο” στο να κατεβάζει mobile apps. Αν αναρωτιέστε ποιες είναι οι δημοφιλέστερες κατηγορίες , πρώτα έρχονται τα social media (34%), ακολουθούν οι χάρτες (22,4%), η ενημέρωση (21,8%), τα παιχνίδια (21,8%) και η διασκέδαση (21,5%).

Όσο για τον αριθμό των Ελλήνων που έχουν στην κατοχή τους smartphone και εδώ τα αποτελέσματα θα σας εκπλήξουν αφού το ποσοστό είναι ιδιαίτερα υψηλό και διαμορφώνεται στο 70%. Εννοείται πως στις ηλικίες έως 34 ετών κινητά παλαιότερης τεχνολογίας που υποστηρίζουν ελάχιστες εφαρμογές, μόνο μουσειακή και όχι χρηστική αξία μπορούν να έχουν.

Σαφώς και τα συγκεκριμένα ποσοστά κατόχων «έξυπνων» κινητών είναι υψηλά χάρη στο ανεπτυγμένο δίκτυο της χώρας. Όπως τονίζεται στην έρευνα της Focus Bari το 69,6% των ελληνικών νοικοκυριών έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο, 1 στα 4 νοικοκυριά (περίπου 946.000) έχουν συνδρομητική τηλεόραση, ποσοστό που ανεβαίνει στο 31,6% στις οικογένειες με περισσότερα από 4 μέλη.

Επιπρόσθετα, παρατηρείται το φαινόμενο τα παιδιά να μυούνται στο μαγικό κόσμο του διαδικτύου από ολοένα και μικρότερη ηλικία. Το 75,7% των παιδιών ηλικίας 5 έως 12 ετών έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο, ποσοστό που φθάνει στο 90,3% στις ηλικίες 10-12 ετών. Επιπλέον, ένα στα έξι παιδιά (το 16,4%), ηλικίας 6 έως 12 ετών, έχει κινητό τηλέφωνο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 4.998 ατόμων καλύπτοντας την ηπειρωτική Ελλάδα και τα μεγάλα νησιά της χώρας, με τον συνολικό καλυπτόμενο πληθυσμό ηλικίας 13-74 ετών να φθάνει περίπου στα 8,4 εκατ. πολίτες.

(Φωτό: AP / Ebrahim Noroozi)

πηγή: news247.gr