15 Νοεμβρίου 2019 A.n.d. Communication

O άνθρωπος στο επίκεντρο του Marketing το 2020

Πραγματοποιώντας συνεντεύξεις με περισσότερους από 80 εμπειρογνώμονες από όλο τον κόσμο, η Deloitte εντόπισε επτά βασικές τάσεις, τις οποίες καλούνται να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις στο προσεχές διάστημα 18 έως 24 μηνών, ώστε να αναπτύξουν το κοινωνικό και ανθρώπινο αποτύπωμά τους, στον διαρκώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο.

Ο σκοπός, η εμπειρία, η σύνθεση, η εμπιστοσύνη, η συμμετοχή, το ταλέντο και η προσαρμοστικότητα αποτελούν τις βασικές τάσεις εξέλιξης, με συνδετικό κρίκο την ανθρώπινη σύνδεση. Σε έναν ολοένα εξελισσόμενο ψηφιακό κόσμο, στον οποίο συχνά εκλείπουν οι ανθρώπινες επαφές, οι άνθρωποι ενδέχεται να αισθάνονται πιο απομονωμένοι, καθιστώντας την ανθρώπινη εμπειρία εξαιρετικά σημαντική.

Παράλληλα, αναδεικνύεται η ανάγκη δημιουργίας εμπειριών μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των πελατών τους, για μείωση των αρνητικών συνεπειών από την εξέλιξη της τεχνολογίας. Εξαιρετικά σημαντική αποδεικνύεται και η δόμηση του «οικοσυστήματος» των εταιρειών με κίνητρο και σκοπό, ώστε να εμπνεύσουν στους καταναλωτές και τους εργαζoμένους τους μεγαλύτερη αφοσίωση, συνέπεια, και συνάφεια.

 

πηγή: marketingweek.gr