Δύο λιοντάρια, Χρυσό και Ασημένιο, απέσπασε η LACTA στο φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.
Συγκεκριμένα, η OgilvyOne Athens και η Foss Productions μαζί με την Bold Ogilvy & Mather κέρδισαν Gold Lion στην κατηγορία «Online: Fiction Series» των Entertainment Lions για την καμπάνια «Από την αρχή» της Lacta, καθώς και Silver Lion στην κατηγορία «TV & VOD: Fiction 15 Min or over». Σημαντικό είναι επίσης να αναφερθεί ότι η εν λόγω καμπάνια ήταν και ένα από τα τρία έργα που οι κριτές εξέτασαν για το Grand Prix των Entertainment Lions, σύμφωνα με δημοσίευμα του Adweek: «Η ελληνική καμπάνια είναι μία πανέμορφη ιστορία, με ένα πολύ βαθύ brand integration», ανέφερε μέλος της κριτικής επιτροπής.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η OgilvyOne και η Lacta είχαν γυρίσει με λιοντάρι και πέρυσι από τις Κάννες, έχοντας αποσπάσει Silver Lion στην κατηγορία TV & Broadcast: Fiction 15 minutes or over» των Entertainment Lions για την καμπάνια «Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο», ενώ και το 2013 η OgilvyOne και η Lacta είχαν βραβευθεί με δύο silver και ένα bronze lion. Τα Entertainment Lions αναγνωρίζουν τη δημιουργικότητα που μετατρέπει το περιεχόμενο σε κουλτούρα και συνδέεται με τους καταναλωτές με νέους τρόπους.
(πηγή: marketingweek.gr)